svarta platå skor

Jag har gått & blivit med platåskor! Trodde aldrig att jag skulle falla för den trenden, har en längre period tyckt att det varit hur fult som helst. Men så hittade jag dessa. Åh vilken kärlek jag kände. Dom är inte så extrema utan lite lagom mycket platå. Helt perfekta. Dessa kommer ifrån Bergqvist skor & jag betalde 600:- för dom.
Jag har handlat så mycket dom senaste dagarna, så det kommer att komma upp mycket nyheter här i bloggen. Hoppas att ni gillar det.
Nu ska jag ut i snövädret & träna. Ha en toppen bra dag!!
Jag har gått & blivit med platåskor! Trodde aldrig att jag skulle falla för den trenden, har en längre period tyckt att det varit hur fult som helst. Men så hittade jag dessa. Åh vilken kärlek jag kände. Dom är inte så extrema utan lite lagom mycket platå. Helt perfekta. Dessa kommer ifrån Bergqvist skor & jag betalde 600:- för dom.
Jag har handlat så mycket dom senaste dagarna, så det kommer att komma upp mycket nyheter här i bloggen. Hoppas att ni gillar det.
Nu ska jag ut i snövädret & träna. Ha en toppen bra dag!!

Kommentarer
Postat av: ebba

älskar platå!

2011-12-22 @ 22:33:13
URL: http://eebbasand.devote.se
Postat av: elin

Gud vad snygga! Är den affären en kedja eller inte? Har aldrig hört talas om den ;o Skitsnygga! :)

2012-01-05 @ 20:48:43
URL: http://beyondblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0